Μπορούν να μεταφέρουν 52 επιβάτες, φέρουν 21 σταθερά καθίσματα και 4 αναδιπλούμενα στον χώρο των οποίων μπορούν και να φιλοξενηθούν αναπηρικά αμαξίδια – Οι επιβάτες μπορούν να συνδεθούν με δίκτυο wifi και να φορτίσουν το κινητό τους μέσω θυρών USB
Τέσσερα νέα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία προστέθηκαν από σήμερα στον στόλο της Δημοτικής Συγκοινωνίας Πειραιά, στο πλαίσιο σχεδιασμού του δήμου για τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών, αλλά και της προστασίας του περιβάλλοντος, καθώς τα εν λόγω οχήματα έχουν μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Τα τέσσερα, μεσαίου μεγέθους λεωφορεία, είναι εξαιρετικά ευέλικτα στους δρόμους της πόλης και ο εξοπλισμός τους αποτελείται από καινοτόμα ηλεκτρονικά συστήματα τεχνολογίας στην οδική ασφάλεια.
Σε ότι αφορά τη μεταφορική τους ικανότητα, τα νέα οχήματα, μπορούν να μεταφέρουν 52 επιβάτες, φέρουν 21 σταθερά καθίσματα και 4 αναδιπλούμενα στον χώρο των οποίων μπορούν και να φιλοξενηθούν αναπηρικά αμαξίδια, ενώ ο αριθμός των όρθιων επιβατών φτάνει τους 31. Κατά τη διάρκεια του δρομολογίου οι επιβάτες μπορούν να συνδεθούν με δίκτυο wifi που είναι εγκατεστημένο σε αυτά, ενώ θα έχουν και τη δυνατότητα να φορτίσουν το κινητό τους μέσω θυρών USB.
Τα λεωφορεία έχουν ειδικό σχεδιασμό ασφαλείας και ανέσεων για άτομα με κινητικά προβλήματα, καθώς εκτός από τους ειδικά διαμορφωμένους χώρους για τα αμαξίδια χρησιμοποιούν ηλεκτρική ράμπα για την είσοδό τους.
Η αγορά των νέων ηλεκτροκίνητων λεωφορείων έγινε από τη Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του Δήμου Πειραιά, μέσω της Ολοκληρωμένης Χωρικής Επένδυσης (Ο.Χ.Ε.) και ο συνολικός προϋπολογισμός είναι 1.984.000 ευρώ.
Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, σε δήλωσή του, τόνισε :
«Συνεχίζουμε να ενισχύουμε τον στόλο μας στον Δήμο Πειραιά αναβαθμίζοντας ακόμη περισσότερο τις υπηρεσίες μας προς τους πολίτες. Παραλάβαμε σήμερα τέσσερα νέα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, τα οποία θα συμβάλλουν στην ακόμα καλύτερη μετακίνηση και στη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών. Αν και ο Πειραιάς είναι ένας δήμος με το πιο πλήρες σύστημα συγκοινωνιών, διαθέτει Μετρό, Τραμ, Προαστιακό, Ηλεκτρικό, Δημοτικές και Αστικές συγκοινωνίες, το κυκλοφοριακό παραμένει ένα μείζον θέμα για την πόλη μας. Σχεδιάζουμε αρχικά να αυξήσουμε τα δρομολόγια κατά δύο και να ενώσουμε σημεία ενδιαφέροντος όπως τα δύο Νοσοκομεία, στην Α΄ Δημοτική Κοινότητα. Επιπλέον, στόχος μας στο μέλλον είναι να συνδέσουμε με το κέντρο της πόλης την ακτογραμμή της Πειραϊκής, αλλά και το νέο Δικαστικό Μέγαρο. Ασφαλώς εάν είχαμε και μεγαλύτερη ευχέρεια στις προσλήψεις οδηγών, ώστε να είχαμε περισσότερους, θα μπορούσαμε να είχαμε και πιο πολλά δρομολόγια. Χαίρομαι ιδιαίτερα που με την προμήθεια των ηλεκτροκίνητων λεωφορείων, η πόλη μας θα αποκομίσει πολλαπλά οφέλη, υιοθετώντας φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες».
Ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης Παναγιώτης Ρέππας, σε δήλωσή του, επεσήμανε:
«H αγορά των νέων ηλεκτροκίνητων λεωφορείων είναι η μεγαλύτερη προμήθεια που έχει γίνει έως τώρα μέσω της Ο.Χ.Ε. Με την προμήθεια αυτή ο δήμος μας συμβάλλει κι αυτός με τη σειρά του στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος που επιβάλλεται να γίνει τα επόμενα χρόνια, ενώ αναβαθμίζει ουσιαστικά τον στόλο των λεωφορείων της Δημοτικής Συγκοινωνίας. Γεγονός το οποίο ελπίζουμε να συμβάλει και στη μείωση του κυκλοφοριακού, αλλά και στη βελτίωση της καθημερινότητας των συμπολιτών μας».
Η Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλος Δημοτικής Συγκοινωνίας Αλεξάνδρα – Γερασιμούλα Τουμαζάτου, υπογράμμισε: «Είμαστε σε συζητήσεις για το που θα δρομολογηθούν τα νέα λεωφορεία. Σαφώς οι περιοχές, αυτή τη στιγμή, που χρειάζονται περισσότερη ενίσχυση είναι τα Καμίνια στη Γ΄ Δημοτική Κοινότητα και η Πειραϊκή στην Α΄ Δημοτική Κοινότητα»