Κύριος στόχος του πρότζεκτ ήταν να αμφισβητήσει τις συμβατικές νόρμες της φωτογραφίας μπαλέτου, μεταφέροντας το επίκεντρο από τα όρια του θεάτρου στον έξω κόσμο
Τις κομψές κινήσεις και τα έντονα συναισθήματα της «Λίμνης των Κύκνων» με φόντο τα αχανή, άνυδρα Bonneville Salt Flats στη βορειοδυτική Utah αιχμαλώτισε ο φωτογράφος Brad Walls. Συνεργαζόμενος με το New York City Ballet, ο μαιτρ της εναέριας φωτογραφίας δημιούργησε αυτή τη σειρά στην οποία βλέπουμε από νέες οπτικές γωνίες τη Sasonah Huttenbach να κινείται.
Η τοποθεσία επιτρέπει στον φωτογράφο να χρησιμοποιεί τις σκιές για να εκμαιεύσει διάφορα συναισθήματα· «Αναλόγως της ψυχικής σου κατάστασης, η σκιά σου μπορεί να προσφέρει παρηγοριά ή να εκφράσει μια πιο σκοτεινή διάθεση» επισήμανε ο ίδιος.
Κύριος στόχος του πρότζεκτ ήταν να αμφισβητήσει τις συμβατικές νόρμες της φωτογραφίας μπαλέτου, μεταφέροντας το επίκεντρο από τα όρια του θεάτρου στον έξω κόσμο. «Παρά το ότι οι παραστάσεις μπαλέτου στο θέατρο αναμφισβήτητα κόβουν την ανάσα, υπάρχει μια σαγηνευτική αρμονία μεταξύ των φυσικών θαυμάτων του κόσμου μας και της τέχνης του κλασικού χορού – είναι μια απρόσκοπτη μίξη» υπογράμμισε ο Walls.
Ο φωτογράφος περιέγραψε τον τρόπο που φαντάστηκε τη «Λίμνη των Κύκνων» ως μια παιγνιώδη παραλλαγή του διαχρονικού έργου. Επιπλέον, ηθελημένα επέλεξε να εργαστεί με μία μόνον χορεύτρια για να απεικονίσει τόσο τους Λευκούς όσο και τους Μαύρους κύκνους. Μεγαλωμένη μεταξύ Τόκιο και Νέας Υόρκης, η Sasonah Huttenbach αμέσως απέκτησε σύνδεση με την ιδέα που είχε συλλάβει ο Walls· «Οι λευκοί και οι μαύροι κύκνοι που απεικονίζονται πάνω στο αλάτι εκφράζουν τις εσωτερικές συγκρούσεις μου με τις οποίες ήρθα αντιμέτωπη στη διάρκεια της διαδρομής μου ως μπαλαρίνα, ζώντας μεταξύ Τόκιο και, τώρα, Νέας Υόρκης» θυμάται η μπαλαρίνα.
Το 2024, ο Brad Walls προτίθεται να παρουσιάσει σε coffee table book αυτή τη σειρά μαζί με άλλες φωτογραφίσεις που έχει κάνει σε όλον τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των New York City Ballet, Australian Ballet και English National Ballet.