«Πρωταγωνίστρια» για μία ακόμα φορά η Πάρος και στο λεγόμενο “film tourism” ! Το φημισμένο κυκλαδίτικο νησί κερδίζει για μία ακόμη φορά διεθνή προβολή χάρη στη σειρά «One Day» του Netflix που προβάλλεται ήδη από τη γνωστή πλατφόρμα. Τα γυρίσματα είχαν γίνει στο νησί το Σεπτέμβριο του 2022 στην παραλία Σάντα Μαρία και σε άλλα σημεία του νησιού και καλύπτουν το 4ο επεισόδιο της σειράς.

Η νέα αυτή σειρά βασίζεται σε ομώνυμο βιβλίο αλλά και σε μια παλαιότερη ταινία. Συγγραφέας του μυθιστορήματος που κυκλοφόρησε το 2009 και έγινε best seller είναι ο David Nicholls, ενώ στην ταινία που βγήκε δύο χρόνια αργότερα στις κινηματογραφικές αίθουσες, πρωταγωνίστησε η διάσημη Anne Hathaway. Η ταινία σημείωσε τεράστια εισπρακτική επιτυχία, αφού έφερε πίσω περίπου 60 εκατομμύρια δολάρια στο box office, με την παραγωγή της να στοιχίζει μόλις 15 εκατομμύρια δολάρια. Πρόκειται για ένα δραματικό love story που αναμένεται να συγκινήσει, τόσο αυτούς που έχουν διαβάσει το βιβλίο ή έχουν δει την ταινία, όσο και κάθε άλλο χρήστη που θα δει τη σειρά στο Netflix.

Πέρα από τη μεγάλη θεαματικότητα που ήδη γνωρίζει το σήριαλ ,που μόλις άρχισε να προβάλλεται, πολλά μέσα ενημέρωσης παγκόσμιας εμβέλειας, μεταξύ των οποίων: Conde Nast Traveler, Cosmopolitan, National World, Rolling Stone, Welwyn Hatfield Times, Radio Times, Independent και άλλα από το Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά κλπ., παρουσιάζουν τα σημεία που έγιναν τα γυρίσματα, μεταξύ των οποίων και την Πάρο, εξασφαλίζοντας έτσι μεγάλη προβολή στο κυκλαδίτικο νησί.

Σύμφωνα με στοιχεία και στατιστικές που συνέλεξε η MTC GROUP, εταιρία συμβούλων του δήμου Πάρου, η επιλογή ενός τόπου για γυρίσματα ταινιών ή σειρών, έχει σημαντικά οικονομικά οφέλη για τις τοπικές κοινωνίες όσο διαρκούν τα γυρίσματα αλλά και για την ευρύτερη προβολή του προορισμού. Το δεύτερο μάλιστα, πιστοποιείται και από τον ταξιδιωτικό όμιλο Expedia, ενώ σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη για λογαριασμό του Tendance Hotellerie, «τα ντοκιμαντέρ, οι ταινίες και οι τηλεοπτικές σειρές, είναι πλέον η δεύτερη μεγαλύτερη πηγή έμπνευσης για ένα ταξίδι (20%), ξεπερνώντας πλέον τα κοινωνικά δίκτυα (13%) και βρίσκονται ακριβώς πίσω από τις “συστάσεις από φίλους ή συγγενείς” (42%)». Το ίδιο διαπιστώνει και μελέτη της TCI Research, σύμφωνα με την οποία, περίπου 80 εκατομμύρια ταξιδιώτες επιλέγουν πλέον τον προορισμό των διακοπών τους με βάση τις ταινίες και τις τηλεοπτικές σειρές.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ