Το Δημοτικό Συμβούλιο Πειραιά, κατά τη χθεσινή συνεδρίασή του ενέκρινε ομόφωνα και εξέδωσε ψήφισμα, κατά των συγχωνεύσεων τμημάτων σχολείων του δήμου.
Το ομόφωνο ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά, έχει ως εξής:
«Το Δημοτικό Συμβούλιο Πειραιά εκφράζει την αντίθεσή του με την Απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Αττικής και του Υπουργείου Παιδείας που οδηγεί σε συγχώνευση δεκάδες τμήματα σχολείων κυρίως στην Πρωτοβάθμια αλλά και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στον Δήμο μας. Η Απόφαση ελήφθη αιφνιδιαστικά εν μέσω θερινών διακοπών, χωρίς να έχει προηγηθεί η παραμικρή ενημέρωση προς τον Δήμο Πειραιά.
Η απόφαση που οδηγεί σε συγχωνεύσεις τμημάτων είναι αντιπαιδαγωγική, καθώς δημιουργεί υπεράριθμα τμήματα για τους μαθητές, χωρίς να λαμβάνει υπόψη τις διαγνώσεις για παιδιά με ειδικές μαθησιακές ανάγκες, ενώ θα αναστατώσει τα παιδιά και τις οικογένειές τους, που σε πολλές περιπτώσεις θα αναγκαστούν να αλλάξουν σχολείο λόγω υπεραριθμίας.
Για τον λόγο αυτό ζητάμε την απόσυρσή της».
Με αφορμή την έναρξη της σχολικής χρονιάς ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης έγραψε στο Facebook.
Πρώτο κουδούνι σήμερα και τα σχολεία μας γέμισαν με τις φωνές και τα γέλια των παιδιών μας! Εύχομαι καλή σχολική χρονιά γεμάτη γνώση, δημιουργικότητα και νέες εμπειρίες σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες της πόλης μας, ιδίως στα πρωτάκια, καθώς και στους γονείς και σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα!
Τα εφόδια που μπορούν να αποκομίσουν τα παιδιά μας από το σχολείο θα τους ακολουθούν σε όλη τους τη ζωή. Για τον λόγο αυτό είναι σημαντικό, όλοι μας, δημοτική αρχή, γονείς και εκπαιδευτικοί, να δημιουργήσουμε τις καλύτερες δυνατές συνθήκες μάθησης και εκπαίδευσης.
Ως Δήμος έχουμε χρέος τα σχολεία μας να είναι ασφαλή, λειτουργικά και καθαρά και παρά τα επιμέρους προβλήματα πιστεύω ότι είμαστε σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο. Παράλληλα διεκδικούμε από την κεντρική διοίκηση τη δημιουργία νέων σχολείων και περαιτέρω πόρους. Και βέβαια η προσπάθειά μας συνεχίζεται καθ΄όλη τη διάρκεια της χρονιάς, ώστε να ανταποκρινόμαστε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις αυξημένες ανάγκες της σχολικής κοινότητας.