Το έργο, προϋπολογισμού 3,9 εκατομμυρίων ευρώ, αναμένεται να συμβάλει στην προστασία της ασφάλειας της ζωής και περιουσίας των κατοίκων της εν λόγω περιοχής από πλημμυρικά φαινόμενα
Αντιπλημμυρικές παρεμβάσεις πρόκειται να γίνουν το επόμενο χρονικό διάστημα στην πόλη της Θεσσαλονίκης, τον Σταυρό και την περιοχή της Βόλβης. Η Μητροπολιτική Επιτροπή Θεσσαλονίκης ενέκρινε σήμερα το σχέδιο προγραμματικής σύμβασης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με την ΕΥΑΘ, που προβλέπει παρεμβάσεις και συντήρηση του δικτύου ομβρίων στην περιοχή του Πολεοδομικού Συγκροτήματος Μείζονος Θεσσαλονίκης για τα έτη 2023-2025. Το έργο, προϋπολογισμού 3,9 εκατομμυρίων ευρώ, αναμένεται να συμβάλει στην προστασία της ασφάλειας της ζωής και περιουσίας των κατοίκων της εν λόγω περιοχής από πλημμυρικά φαινόμενα.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο συντήρησης και καθαρισμού των αντιπλημμυρικών έργων των δημοτικών οδών προβλέπονται εργασίες συντήρησης, λειτουργίας και εφαρμογής μέτρων προστασίας των αντλιοστασίων ομβρίων υδάτων απέναντι στο ενδεχόμενο κλοπής και ζημιών από κακόβουλες ενέργειες. Παράλληλα θα γίνει, μεταξύ άλλων, έλεγχος όλων των φρεατίων υδροσυλλογής των δημοτικών οδών και εσωτερικός καθαρισμός τους, προληπτικός έλεγχος και καθαρισμός των αγωγών ομβρίων, αποκατάσταση βλαβών, επισκευή, ανακατασκευή και επέκταση τμημάτων του δικτύου, αποκατάσταση μικροζημιών σε κάθε είδους τεχνικά έργα εξαιτίας πλημμύρας, και εκπόνηση μελετών έργων αντιπλημμυρικής προστασίας και επανασχεδιασμού του δικτύου ομβρίων κεντρικών περιοχών της Θεσσαλονίκης. Συνεργείο άμεσης επέμβασης θα είναι επίσης διαθέσιμο και πλήρως εξοπλισμένο ώστε να επεμβαίνει σε έκτακτες περιπτώσεις.
Στο μεταξύ, η Μητροπολιτική Επιτροπή ενέκρινε τον τρόπο δημοπράτησης αντιπλημμυρικών έργων στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Καβάλας, στον κόμβο Σταυρού, και στην επαρχιακή οδό Λαγκαδά – Ρεντίνας, από την ανατολική έξοδο Μικρής Βόλβης. Μιλώντας στη συνεδρίαση, υπηρεσιακοί παράγοντες της Περιφέρειας ανέφεραν ότι από τα πρόσφατα καιρικά φαινόμενα που έπληξαν τις παραπάνω περιοχές, διαπιστώθηκε ότι οι υπάρχοντες οχετοί δεν επαρκούν για τη διαφυγή των όγκων των υδάτων που συγκεντρώνονται, γι’ αυτό τον λόγο θα αφαιρεθούν οι υφιστάμενοι και θα κατασκευαστούν νέοι, μεγαλύτεροι.