Φέτος, συμμετείχαν 7.972 εκθέτες από 118 χώρες και την επισκέφτηκαν περισσότεροι από 169.000 εμπορικοί επισκέπτες – Οι ελληνικές επιχειρήσεις έφτασαν τις 269
«Η ενίσχυση της εξωστρέφειας της Αττικής είναι σταθερός μας στόχος. Τα τοπικά μας προϊόντα αποτελούν ένα από τα ισχυρότερα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα» τονίζει ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης με αφορμή την συμμετοχή της Περιφέρειας Αττικής στη διεθνή έκθεση τροφίμων και ποτών «Anuga», που πραγματοποιήθηκε 7-10 Οκτωβρίου στην Κολωνία.
Φέτος, συμμετείχαν 7.972 εκθέτες από 118 χώρες και την επισκέφτηκαν περισσότεροι από 169.000 εμπορικοί επισκέπτες ενώ οι ελληνικές επιχειρήσεις έφτασαν τις 269 και η χώρα μας κατατάχθηκε στην 5η θέση σε επίπεδο συμμετοχών.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η Περιφέρεια επιδιώκοντας να ενισχύσει την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων της, που ασχολούνται με τον κλάδο των τροφίμων και ιδιαιτέρα την παραγωγή και μεταποίηση των αγροτικών προϊόντων, συμμετείχε δίνοντας δυναμικό παρόν στο ελληνικό περίπτερο, το οποίο επιμελήθηκε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε. (Enterprise Greece). Στην «Anuga», με το ποσοστό στήριξης της Περιφέρειας Αττικής, πήραν μέρος μικροί επιχειρηματίες, στους οποίους δόθηκε η δυνατότητα να προβάλλουν τα προϊόντα τους, καθότι ήρθαν σε επαφή με επαγγελματίες του χώρου από διάφορες χώρες του πλανήτη και να συμβάλλουν στην προώθηση των εξαγωγών.
Παράλληλα, η Περιφέρεια είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει τα προϊόντα της και να ενημερώσει τους επισκέπτες της έκθεσης για την εξαιρετική ποιότητά τους. Την πληροφόρηση των επισκεπτών, είχε αναλάβει τριμελής αντιπροσωπεία η οποία αποτελείτο από υπηρεσιακά στελέχη της Δ/νσης Αγροτικής και Κτηνιατρικής Πολιτικής.
Με αφορμή τη συμμετοχή στην έκθεση, ο περιφερειάρχης, Γιώργος Πατούλης, επισημαίνει: «Με συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και δράσεις προβάλλουμε, τόσο τα εξαιρετικά προϊόντα της αττικής γης, όσο και τις διαδρομές οινοτουρισμού. Η συμμετοχή σε διοργανώσεις όπως η «Anuga» αλλά και οι δράσεις που πραγματοποιήθηκαν, όπως το επιχειρηματικό δείπνο, ενισχύουν σημαντικά την προβολή των προϊόντων της Αττικής δικαιώνοντας την προσπάθεια της Περιφέρειας να στηρίξει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις για να προωθήσουν τα προϊόντα τους, σε μια δύσκολη εποχή για την επιχειρηματικότητα και τις εξαγωγές».