Νέα μονογραφία με τίτλο «Ezra Petronio: Visual Thinking & Image Making» εξέδωσε ο εκδοτικός οίκος Phaidon και ο διάσημος καλλιτεχνικός διευθυντής, συνιδρυτής και διευθυντής δημιουργικού του πρωτοπόρου περιοδικού μόδας Self Service τη χαρακτηρίζει «ταξίδι που μοιράστηκε με άλλους».
«Με προσελκύουν εκείνοι που έχουν την ίδια με εμένα εμμονική αφοσίωση σε αυτό που κάνουν» λέει ο Petronio, ο οποίος έφερε στο πρότζεκτ τους πάντες: από ντιζάινερ, φωτογράφους και stylists μέχρι διευθύνοντες συμβούλους, ηθοποιούς και άλλους καλλιτεχνικούς διευθυντές (https://www.instagram.com/p/CwpPPSLtXsR/).
Σε εκτενή συνέντευξή του στο Dazed, μοιράστηκε τις σκέψεις του για την καλλιτεχνική διεύθυνση, τη νοσταλγία και το τι έμαθε από τη Miuccia Prada.
Για την είσοδό του στους κόσμους της μόδας, των εκδόσεων και της καλλιτεχνικής διεύθυνσης, εξηγεί: «Ο πατέρας μου ήταν, τις δεκαετίες του 1970 και 1980, καλλιτεχνικός διευθυντής, και μας έπαιρνε μαζί – όχι ότι ως παιδιά αναγκαστικά το θέλαμε -, οπότε εκτέθηκα νωρίς σε αυτό. Στο σχολείο, ξεκίνησα τη σχολική εφημερίδα και έπειτα ήμουν ο εκδότης της εφημερίδας του Parsons School of Design. Νωρίς συνειδητοποίησα ότι ένα περιοδικό αντιπροσωπεύει τις αξίες που μοιράζεσαι με τον κόσμο· αυτό, αναπόφευκτα, οδήγησε στο Self Service. Και, στις αρχές της δεκαετίας του 1990, συνέβαινε μια επανάσταση στη μόδα. Η Αγγλία είχε πάρει κεφάλι, με περιοδικά που αντιπροσώπευαν τη νεανική κουλτούρα, και αυτό ενέπνευσε την πρώην σύντροφό μου, τη Suzanne Koller και εμένα. Ριχτήκαμε σε αυτό, παρουσιάζοντας μια ολόκληρη σκηνή στο Παρίσι. Η Γαλλία ήταν πολύ πιο συντηρητική από το Ηνωμένο Βασίλειο, κατά συνέπεια είχες την αίσθηση ότι ήμασταν εμείς ενάντια σε αυτούς. Η μόδα δεν ήταν τότε τόσο διαποτισμένη με χρήμα, το όλο περιβάλλον ήταν διαφορετικό από το σημερινό.»