Ο Χρήστος Νομικός βρέθηκε στο θέατρο Αλκμήνη και παρακολούθησε μία άκρως ενδιαφέρουσα και επίκαιρη παράσταση, για την οποία καταθέτει την άποψή του
Υπόθεση του έργου:
Η Μαριέτα εργάζεται ως κοσμικογράφος σε μεγάλο περιοδικό.
Η στήλη της θεωρείται κορυφαία στο είδος της. Πλούσιοι και διάσημοι κάνουν το παν για να δημοσιεύσει φωτογραφία τους. Η ζωή της είναι γεμάτη λάμψη, πάρτι και ταξίδια.
Μια μέρα απολύεται…
Όλες οι “πόρτες” κλείνουν, το τηλέφωνο σιωπά, οι επώνυμες φίλες “εξαφανίζονται”.
Καθώς η μοναξιά και η πείνα την κυκλώνουν, συνειδητοποιεί πως, πριν απολυθεί από τη δουλειά της , ήταν “απολυμένη” από τον ίδιο της τον εαυτό, από την ίδια της τη ζωή που τη διέσχισε σαν υπνοβάτρια χωρίς να γνωρίζει ποια είναι, τι θέλει, τι πραγματικά έχει ανάγκη.
Ένα έργο που ακροβατεί ανάμεσα στην κωμωδία και το δράμα, παρακολουθώντας την εσωτερική διαδρομή του ανθρώπου που, μέσα από μια μεγάλη δοκιμασία, ανακαλύπτει τις πιο βαθιές του αλήθειες.
Η γνώμη μας για την παράσταση
Το πρώιμο καλοκαίρι της Αθήνας το οποίο μας προέκυψε τον Απρίλιο δεν ωφελεί ιδιαίτερα τη διάθεση για παραστάσεις σε κλειστούς χώρους. Ακόμα και οι λάτρεις του θεάτρου γίνονται πιο επιλεκτικοί – και ως εκ τούτου απαιτητικοί – στο τι θα δουν και φυσικά προσδοκούν ένα θέαμα που θα τους αποζημιώσει.
Η εν λόγω παράσταση μας κέρδισε! Η μεστή ερμηνεία της γνωστής ηθοποιού Βάσως Γουλιελμάκη, η οποία ρίσκαρε να ανατρέψει την “τηλεοπτική” εικόνα της με επιτυχία, σε ένα δύσκολο μονόλογο, πάνω σε ένα πολύ επίκαιρο θέμα.
Η ερμηνεία της είχε πολλές ψυχολογικές διακυμάνσεις και εναλλαγές. Από την κωμωδία στο δράμα και αντίστροφα, με ξεχωριστές πινελιές, που μας έπεισαν για το πόσο είχε «δουλέψει» το ρόλο της. Λόγος και κίνηση σε πλήρη αρμονία, αντίστοιχη φυσικά της εμπειρίας της.
Η σκηνοθεσία , τα σκηνικά και ο φωτισμός “έδεσαν” ιδανικά με το ύφος της παράστασης η οποία εξελίχθηκε με απλότητα, χωρίς πομπώδεις «αναφορές» αλλά με αμεσότητα, δύναμη και αλήθεια.
Η επίπλαστη «λαμπερή πραγματικότητα» που ουσιαστικά μας “απολύει” σταδιακά από κάθε τι ουσιώδες στη ζωή μας , επιβραβεύεται στο τέλος με μια «τυπική απόλυση» που δεν ολοκληρώνει την απώλεια, αλλά μάλλον την επικυρώνει!
Μια «λαμπερή πραγματικότητα» η οποία αφού μας έχει απονευρώσει ψυχικά, επιφέρει ακόμα και τη σωματική μας κατάρρευση ως ποινή της άμετρης προσκόλλησης στα γυαλιστερά περιτυλίγματα.
Όμως «το σύστημα» δεν έχει πει την τελευταία του λέξη! Ρίχνει πάλι τα δίχτυα του για να μας παγιδεψει ξανά στο κύκλο του ουσιαστικά ανύπαρκτου εαυτού και των έωλων συναισθημάτων!
Και η δική μας αντίδραση!
Η δική μας άμυνα ποια μπορεί να είναι!
Μα το ειλικρινές και πηγαίο χαμόγελο, η πηγή του αυθεντικού ερωτισμού και της «πρόσκλησης» προς μια ουσιαστική επικοινωνία μακριά από το γυαλιστερό βερνίκι της φθοράς ενός δήθεν κόσμου!
Ένα πηγαίο χαμόγελο ισοδυναμεί με μια χρυσή ευκαιρία, στον έρωτα , τη φιλία και –γιατί όχι – την αγάπη!
Δείτε τη παράσταση. Αποτελεί μια ενδιαφέρουσα «ψυχική» γυμναστική τώρα που εφορμά το (πρώιμο) καλοκαίρι. Πριν το χαρούμε ας φροντίσουμε , πέραν του σώματος που θα εκτεθεί και την ψυχή μας που διαρκώς εκτίθεται!
Θέατρο Αλκμήνη
Αλκμήνης 8-12, Γκάζι
Σταθμός ΜΕΤΡΟ Κεραμεικός
Τηλέφωνο: 210 3428650
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Αλέξανδρος Λιακόπουλος – Γιωργής Κοντοπόδης
ΣΚΗΝΙΚΑ: Γιωργής Κοντοπόδης
ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ: Νόρα Πόντι ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ: Αλέξανδρος Λιακόπουλος ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΥ: Μανώλης Μπράτσης
ΒΟΗΘΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ: Μαριλένα Χατζηνικολαΐδη
ΤΡΕΙΛΕΡ: Θάνος Αγγελής
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ: Παντελής Κονσολάκης
ΜΑΚΙΓΙΑΖ: Λένα Καραμάλη
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: Eυή Τσάφου – Φωτεινή Σάιντερς
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: Χρύσα Ματσαγκάνη
SOCIAL MEDIA: Φωτεινή Σάιντερς
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: Χρήστος Δούκας
ΠΑΡΑΓΩΓΗ : Duke Productions
ΔΙΑΝΟΜΗ Βάσω Γουλιελμάκη