Τα φώτα της σκηνής ακολουθούν τις κινήσεις της ενώ τα χείλη της, βαμμένα με το έντονο «16 Scarlet Rouge», κυριαρχούν στην εικόνα

Η Αντζελίνα Τζολί (Angelina Jolie) επαναπροσδιορίζει την κλασική γοητεία καθώς πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια «Runway Lip Color» της Tom Ford Beauty.

Μέσα από το φακό του εμβληματικού διδύμου Mert Alas και Marcus Piggott, η σταρ αποπνέει μαγνητισμό και αυθεντικότητα, σε ένα κινηματογραφικό σκηνικό. Στο βίντεο της καμπάνιας, βυθίζεται στον ρόλο της καθώς μελετά σενάρια ή κάνει πρόβες φορώντας ένα κομψό κρεμ μπλέιζερ και ένα μαύρο bralette.

Τα φώτα της σκηνής ακολουθούν τις κινήσεις της ενώ τα χείλη της, βαμμένα με το έντονο «16 Scarlet Rouge», κυριαρχούν στην εικόνα.

Με γρήγορα «παιχνιδιάρικα» κοντινά πλάνα να αφηγούνται μια ιστορία μεταμόρφωσης και προσωπικής έκφρασης, το βίντεο αποκτά έναν εντυπωσιακό κινηματογραφικό χαρακτήρα, καθώς ενισχύεται από τους ήχους του «Strange Effect» του Ντέιβ Μπέρι (Dave Berry) και την απίστευτη αισθητική που δημιουργούν οι παλιές μπομπίνες ταινιών.

https://twitter.com/ajoliebr/status/1856776270438187210

Παράλληλα αποτίει φόρο τιμής στα κινηματογραφικά εγχειρήματα του Τομ Φορντ (Tom Ford), θυμίζοντας το σκηνοθετικό του ντεμπούτο το 2010 με τίτλο «A Single Man» και το «Nocturnal Animals» το 2016.

Μέσω της νέας καμπάνιας η Τζολί προσκαλεί το κοινό στο δικό τους μεταμορφωτικό ταξίδι είτε μπαίνοντας στη μαγεία ενός τολμηρού ρόλου είτε υιοθετώντας μια νέα εμφάνιση, αντλώντας έμπνευση από την κομψότητα και το όραμα του brand.

https://twitter.com/Cineaesthetic1/status/1856370183100870738

Σύμφωνα με το Fashionography, παράλληλα με αυτή τη συνεργασία, η βραβευμένη με Όσκαρ σταρ περιμένει με αγωνία την πρεμιέρα της επερχόμενης ταινίας της με τίτλο «Maria» όπου ενσαρκώνει την θρυλική σοπράνο Μαρία Κάλλας. Σε σκηνοθεσία του Πάμπλο Λαρέν (Pablo Larraín) η πολυαναμενόμενη ταινία θα κυκλοφορήσει στους ελληνικούς κινηματογράφους στις 5 Δεκεμβρίου.