Η καμπάνια αντανακλά τον στόχο του brand να μεταφέρει «την ουσία μιας χειραφετημένης και συνειδητοποιημένης γυναίκας»
Η Τζίτζι Χαντίντ είναι η πρωταγωνίστρια της νέας καμπάνιας του brand Miu Miu που αποδίδει φόρο τιμής στη φωτογράφο Yevonde (Γιέβοντ Μίντλετον).
Η Αγγλίδα φωτογράφος ξεκίνησε την καριέρα της ως μαθητευόμενη στη φωτογραφία αφού ανταποκρίθηκε σε διαφήμιση στην εφημερίδα «The Suffragette» και πρωτοστάτησε στη χρήση της έγχρωμης φωτογραφίας τη δεκαετία του 1930.
Ήταν γνωστή για την αποτύπωση πορτρέτων και νεκρών φύσεων με έμφαση στις φωτεινές αποχρώσεις για να τονίσει την ομορφιά των συνήθως γυναικείων θεμάτων της.
Τον Ιούλιο του 1935, σε ηλικία μόλις 21 ετών, η Yevonde άνοιξε το στούντιό της στο Μέιφερ, στο Λονδίνο. Εκεί, δημιούργησε μερικά από τα πιο διάσημα έργα της, συμπεριλαμβανομένης έκθεσης έγχρωμων φωτογραφιών με τίτλο «An Intimate Exhibition: Goddesses and Others» με αναφορές στα κλασικιστικά και σουρεαλιστικά κινήματα στην τέχνη.
Σύντομα έγινε διάσημη και περιζήτητη φωτογράφος και δημιούργησε πορτρέτα ακόμη και για τη βρετανική βασιλική οικογένεια.
Η καμπάνια του brand Miu Miu τιμά το στυλ φωτογραφίας της Yevonde και προβάλλει τη Τζίτζι Χαντίντ σε φόντο διακοσμημένο με ζωηρούς ροζ και μπλε τόνους. Φωτογραφημένη από τον εμβληματικό Στίβεν Μάιζελ και με στυλίστρια τη Λότα Βόλκοβα η καμπάνια εμφανίζει τη Χαντίντ με τις τσάντες Wander και Arcadie.
Η Yevonde ήταν επίσης υπέρμαχος των δικαιωμάτων των γυναικών σε νεαρή ηλικία και ακολούθησε τη φωτογραφία για να βεβαιωθεί ότι οι γυναίκες φωτογραφήθηκαν και συμπεριλήφθηκαν στην ιστορία, δηλώνοντας ότι «η φωτογραφία πορτρέτου χωρίς γυναίκες θα ήταν μια θλιβερή υπόθεση».
Η καμπάνια αντανακλά τον στόχο του brand να μεταφέρει «την ουσία μιας χειραφετημένης και συνειδητοποιημένης γυναίκας».
Η Μούτσια Πράντα ιδρύτρια του οίκου Prada και του θυγατρικού brand Miu Miu ήταν ακτιβίστρια που συμμετείχε στο κίνημα για τα δικαιώματα των γυναικών κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1970 στην Ιταλία.