Έντονη κινητικότητα παρουσιάζει η δραστηριότητα στον τομέα των υποδομών έναν τομέα στον οποίο πάσχει διαχρονικά η συμπρωτεύουσα. Συγκεκριμένα:

Η βασική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης αναμένεται να λειτουργήσει τον Νοέμβριο του 2024. Τη Δευτέρα τελικά θα παραδοθεί στην πόλη η Εγνατία οδός και η Βενιζέλου, οι προεκτάσεις στη Δυτική πόλη προχωρούν ενώ προτεραιότητα έχει και ο Εύοσμος. Το FlyOver η κατασκευή του οποίου ταλαιπωρεί καθημερινά τους κατοίκους θα ολοκληρωθεί και θα τελειώσει στο χρόνο του, ενώ σχεδιάζεται και η ανάπλαση του Σιδηροδρομικού Σταθμού.

Αυτά επισήμανε ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, στη διάρκεια της τοποθέτησής της στο 7ο Αναπτυξιακό Συνέδριο που διοργανώθηκε το βράδυ της Πέμπτης στη Θεσσαλονίκη με θέμα «Περιφερειακή Ανάπτυξη και Νέες Υποδομές».

Αναφερόμενος στην επέκταση του μετρό στο αεροδρόμιο Μακεδονία ο ίδιος είπε ότι αυτή έπεται, ενώ σημείωσε ότι στο σχεδιασμό που γίνεται και θα ανακοινωθεί σύντομα προβλέπεται επέκτασή του προς την Τούμπα και την Χαριλάου «που δεν είχε συζητηθεί ποτέ», όπως είπε.
Για το FlyOver, λέγοντας ότι «δεν γίνεται ομελέτα χωρίς να σπάσεις αβγά», ο κ. Ταχιάος αναγνώρισε την ταλαιπωρία την οποία υφίστανται καθημερινά οι οδηγοί αλλά σημείωσε χαρακτηριστικά ότι σε όλα τα έργα όταν ξεκινάνε υπάρχουν κάποια προβλήματα. 
«Χαίρομαι που επιτέλους οι συμμετέχοντες ,στη συντονιστική επιτροπή που συγκρότησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, θα αναλάβουν τις ευθύνες που τους αναλογούν. Θεωρώ ότι θα ανακοινωθεί ότι θα λειτουργήσει επιτέλους εντός των ημερών το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας».   
Το FlyOver θα τελειώσει στο χρόνο του, επανέλαβε ο κ. Ταχιάος, εκτός εάν «όσοι δεν θέλουν το FlyOver θυμηθούν ότι μπορούμε να ξαναπαίξουμε τα ίδια παιχνίδια που παίζαμε στην πόλη όπως βλέπω ότι άρχισαν για την ΔΕΘ».
Απαντώντας ο ίδιος στην ερώτηση γιατί θα τελειώσει βάσει του χρονοδιαγράμματος το FlyOver, τόνισε ότι είναι ένα έργο που γίνεται με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, αφού τεχνικά είναι δεδομένη η απόλυτη επάρκεια του αναδόχου ενώ είναι εξασφαλισμένη η χρηματοδότησή του, που σε μεγάλο βαθμό στηρίζεται στις τράπεζες, οι οποίες πιέζουν για την ολοκλήρωση του και την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων υλοποίησης». 

Στο πλαίσιο αυτό, εξέφρασε την ελπίδα του να μην υπάρξουν εμπλοκές στην υλοποίηση του FlyOver, οι οποίες μάλιστα από πίσω ,όπως είπε, κρύβουν σκοπιμότητες πολιτικές, προσωπικές ή ακόμη και ιδεοληψίες».

Μεταξύ άλλων στην ομιλία του είπε ότι στην πολιτική απόφαση πρέπει να είμαστε όλοι σαφείς και πρέπει να την προασπιζόμαστε και υπογράμμισε ότι ο πρωθυπουργός αποτελεί το μεγαλύτερο κεφάλαιο για τη χώρα στη διεθνή προβολή της και στις διεκδικήσεις της,.
Συνέχισε λέγοντας ότι η υλοποίηση της Υποθαλάσσιας στη Θεσσαλονίκη αποτελεί μια ακόμη «αποτυχία», αφού και δεν έγινε και συνεχίζει να κοστίζει αφού δεν εξοφλήθηκε ακόμη  ενώ αναφερόμενος στον ΟΑΣΘ μίλησε για εμμονή του Σύριζα με την κρατικοποίησή του.
Καταλήγοντας σημείωσε ότι δεν αρκούν οι δημόσιες υποδομές για να πάει μπροστά η Θεσσαλονίκη και τόνισε ότι χρειάζεται στρατηγική, ενώ επισήμανε ότι πρέπει να στραφεί η πόλη στον ιδιωτικό τομέα και να τον κινητοποιήσει προσελκύοντάς τον με την ελκυστικότητά της.
Το συνέδριο διοργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Έρευνας και Ανάπτυξης (ΕΛΙΝΕΚΑ), ΤΟ Πολιτικό Ημερολόγιο -Ατζέντα Θεσσαλονίκης», το Myportal.gr και την εφημερίδα «Πολιτική».