Στόχος όλων των εμπλεκομένων είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επισκεπτών
Τις τεχνικές λεπτομέρειες επί του σχεδίου αναδιάρθρωσης των αστικών γραμμών Θεσσαλονίκης που θα ολοκληρωθεί και θα παρουσιαστεί το Φθινόπωρο μαζί με τον συγκοινωνιακό χάρτη, συζητά η διοίκηση του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης με τους δημάρχους του νομού και τους φορείς της αυτοδιοίκησης, ώστε να βρεθεί η βέλτιστη δυνατή λύση για όλες τις περιοχές, όπως γνωστοποιεί σε σημερινή του ανακοίνωση ο ΟΣΕΘ.
«Είναι σημαντικό που συμμετείχαν οι αρμόδιοι φορείς της αυτοδιοίκησης στη διαβούλευση που προηγήθηκε για τον συγκοινωνιακό χάρτη, έτσι ώστε να ενημερωθούν και να καταθέσουν τις παρατηρήσεις τους», σημειώνει σε δήλωσή του ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας και προσθέτει ότι έχει ήδη σταλεί το σχέδιο της αναδιάρθρωσης σε όλους τους δημάρχους και τώρα διεξάγεται συζήτηση για τις τεχνικές λεπτομέρειες, ώστε «να λάβουμε συγκεκριμένες προτάσεις από κάθε περιοχή και αν κριθεί αναγκαίο, σε σχέση με τις βελτιώσεις που ήδη γίνονται, να προβούμε σε αλλαγές ή προσθήκες».
Στο πλαίσιο αυτό, ο ίδιος επισημαίνει, ότι ο ΟΣΕΘ είναι ανοικτός σε όλες τις τεκμηριωμένες θέσεις που θα κατατεθούν, αφού στόχος όλων των εμπλεκομένων είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επισκεπτών. Σημειώνει δε ότι οι εκπρόσωποι των δήμων έχουν προθεσμία μέχρι τις αρχές Αυγούστου ώστε να αποστείλουν τις προτάσεις και παρατηρήσεις τους επί του σχεδίου αναδιάρθρωσης των αστικών γραμμών Θεσσαλονίκης, ώστε να αξιολογηθούν άμεσα.
Μεταξύ άλλων, στην ανακοίνωση του ΟΣΕΘ τονίζεται ότι στο πλαίσιο της διαβούλευσης που έγινε το διάστημα από τις 3 έως και τις 8 Ιουλίου μεταξύ της διοίκησης του οργανισμού και των δημάρχων του νομού και των φορέων της αυτοδιοίκησης, υπήρξε ενημέρωση και για το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο.
Τονίζεται δε ότι οι συσκέψεις στο προαναφερόμενο διάστημα, έγιναν με βασικό στόχο την ανταλλαγή απόψεων με τους δημάρχους και αρμόδιους εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, προκειμένου να οριστικοποιηθεί ένας σχεδιασμός που έχει ως μόνη προτεραιότητα την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.