Στις προτιμήσεις των επισκεπτών από την Ουγγαρία περιλαμβάνονται ο πολιτισμός και η ιστορία της Κεντρικής Μακεδονίας, ο οδικός τουρισμός με αυτοκίνητα αλλά και μηχανές, το κάμπινγκ και οι οικογενειακές διακοπές
Ενδιαφέρον από την πλευρά της ουγγρικής τουριστικής αγοράς για οδικές εκδρομές στην Ελλάδα τόσο με ΙΧ αυτοκίνητα όσο και με αυτοκινούμενα οχήματα διαπιστώθηκε στην τουριστική έκθεση Travel+ Utazas, που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες μέρες στη Βουδαπέστη, παρουσία των οργανισμών Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής και Πιερίας.
Σύμφωνα με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, η Ουγγαρία είναι μία ανερχόμενη αγορά, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τα στοιχεία της Fraport για το αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης, όπου το 2022 καταγράφηκαν 35.642 αφίξεις, ενώ το 2023 44.668 (αύξηση 25,32%).
Η αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου ανέφερε, σε δηλώσεις της, ότι στις προτιμήσεις των επισκεπτών από την Ουγγαρία περιλαμβάνονται ο πολιτισμός και η ιστορία της Κεντρικής Μακεδονίας, ο οδικός τουρισμός με αυτοκίνητα αλλά και μηχανές, το κάμπινγκ και οι οικογενειακές διακοπές.
Ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, Γρηγόρης Τάσιος, επισήμανε ότι η Χαλκιδική είναι για αρκετούς Ούγγρους ένας γνώριμος προορισμός και μάλιστα επαναλαμβανόμενος, ενώ για άλλους αποτελεί μια νέα πρόταση διακοπών. Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του Πιερικού Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΠΟΤΑΠ) Γιώργος Καραλής σημείωσε ότι στην έκθεση παρουσιάστηκε η Πιερία ως προορισμός στο χάρτη της τουριστικής αγοράς της Ουγγαρίας.